קרניזים ותרומתם לעיצוב סלון

עולם עיצוב הפנים מתפתח כל הזמן ומציג אין ספור אפשרויות לגיוון מראה הבתים והדירות,ניצול המרחב בצורה היעילה ביותר וליצירת אותנטיות וייחודיות בכל חדר. אחד האמצעים שחביבים במיוחד על אדריכלים ולא פחות מכך על אנשים המשפצים את ביתם בעצמם הוא שימוש עם קרניזים – אלמנטים דקורטיביים המשמשים לעיטור אזורים שונים בבית, החל מאפשרות לרכך את מראה הפינות החדות שבין הקיר לתקרה, הוספת אלמנטים לדלת, חלון, קרניז תאורה, פסים דקורטיביים ,עמודים ופנלים לרצפה. ישנם גם קרניזים (פרופילים דקורטיביים) לעיצוב חוץ.

החומרים מהם עשויים הקרניזים

קרניז, פריט המעניק יוקרה ויחודיות ומדגיש את האזורים השונים בכל חלל הבית, בחירת חומר הקרניז נעשית לפי השימוש לו הוא מיועד לדוגמה: קרניזים מפוליאוריטן מאפשרים שימושים מגוונים, בזכות היותם מבודדים ועמידים לדוגמא שימוש בחללים רטובים, שימוש כקרניז תאורה. הפוליאוריטן זהו חומר מוקצף המצופה בפריימר לבן, הגמישות שלו מאפשרת גימור מגוון ויוקרתי ביותר, וכן מאפשר צביעה בכל צבע שתרצו.

קרניז פולימר, המתאים לאזורים רטובים לדוגמא בחדרי אמבטיה. משמש כמיסגור התקרה, שימוש כנסגרות נגרות ודלתות.

שימושי קרניזים בסלון וחדרי מגורים

לכאורה, נראה שאין לקרניז שימוש פרקטי מעבר ליופי, אך לא כך הדבר. לדוגמה, תמונות לסלון הממוסגרות על ידי קרניזים, מה שמקנה לכל תמונה מראה "שקוע" והרבה יותר מיוחד מתליית תמונה רגילה. בחירה בחומרים ובעיצובים השונים תאפשר לשלב מיסגור תמונות ומראות להעשיר את המרה הכללי.

קרניזים בחדרי השינה

קרניזים יפים לכל חדר בבית – הכל עניין של התאמת צורה, חומר ומיקום. הקרניזים בחדרי השינה יכולים ליצור מסגור יפהפייה לדופן המיטה, או להיות מסגרת למראה יפה לצד שולחן האיפור המושקע. הקרניזים מהווים את הפיתרונות האסתטיים והיפים ביותר, המעניקים ייחודיות לכל קיר לבן בבית שלכם. בחירה בחברת דקור סטאר תאפשר לכם לנצל את כל האפשרויות של פריט עיצובי ייחודי זה.

עיצוב דירה: סיגל זבורוף אדר' צילום עידן גור